FANDOM

Aria Blaze (z ang. płomień arii) — syrena, obok Sonaty Dusk jedna z pomocnic Adagio Dazzle oraz członkini zespołu The Dazzlings. Według opisu na stronie Hasbro, jest pełna werwy i bezczelna, ale posiada urzekający głos.[1]Zadebiutowała w filmie My Little Pony Equestria Girls - Rainbow Rocks

Posiada rubinowy amulet, którego używa do kontrolowania zachowań innych osób oraz do pobierania energii z negatywnych emocji.

Historia

Więcej informacji w artykule: Dazzlings

Aria Blaze to jedna z trzech syren wygnana z Equestrii wieki temu. Razem z Adagio Dazzle i Sonatą Dusk zbierają moc magiczną z negatywnych emocji, aby móc z czasem odzyskać w całości dawną magię i podporządkować sobie cały świat. Zwabione magicznym rozbłyskiem Elementów Harmonii, przybywają do Liceum Canterlot, aby zdobyć cenną magię z Equestrii. Udaje im się zahipnotyzować całą szkołę prócz zespołu Rainbooms, (oraz DJ Pon-3, która była bezpieczna dzięki słuchawkom), który swoją muzyką w końcu zdejmuje zły urok oraz niszczy ich amulety – a bez nich nie posiadają żadnych nadzwyczajnych mocy i nawet nie potrafią śpiewać. Po tym wydarzeniu uciekają ze szkoły.

Charakter

Denerwuje ją naiwne i dziecinne usposobienie Sonaty, co często prowadzi do kłótni między nimi, nawet w sytuacjach, gdzie wymagane jest absolutne skupienie i powaga. Chciałaby być liderką zespołu, ale brak jej niezbędnej charyzmy, by wybić się ponad Adagio, ogranicza się więc do wyszukiwania potencjalnych błędów we wszystkich jej planach i krytykowania ich.

Wygląd

Na co dzień

EG RR Aria w piosence ''Battle of the Bands''

Wygląd Arii

Aria to dziewczyna o jasnofioletowej (wręcz różowej) skórze, dwóch fioletowych końskich ogonach z zielonymi pasemkami spiętymi gumkami w srebrne gwiazdki i fioletowych oczach i makijażu. Nosi zieloną koszulę z ozdobnie postrzępionymi rękawkami, kremową bluzkę (prawdopodobnie na ramiączkach) i trzy ciemnofioletowe bransoletki na każdej ręce. Na biodrach ma pasek w tym samym kolorze, również ze srebrną gwiazdą jako klamra. Aria ma na sobie intensywnie ciemnoróżowe spodnie z cekinami bądź ćwiekami oraz ciemnofioletowe botki na obcasie.

Podczas Bitwy Zespołów

EG RR Aria Blaze po przemianie.

W czasie Bitwy Zespołów

Podczas Bitwy Zespołów ma na sobie intensywnie ciemnofioletową bluzkę zawieszoną na pasku na szyi z białymi paskami. Na przedramionach widzimy zielono-białe, wysokie rękawiczki z wycięciami na palce. Ubrana jest także w zieloną spódnicę dłuższą z tyłu, krótszą z przodu, fioletowo-białe legginsy do kolan oraz wysokie, fioletowe buty z jej znaczkiem. Dodatkowo, po przemianie w hybrydę, ma ona zielone, nietoperzowe skrzydła, kucykowe uszy zamiast ludzkich i włosy przedłużone na imitację ogona.

Lalka

Dwupak Sonaty Dusk i Arii Blaze

Aria Blaze posiada swoją wersję lalki sprzedawanej w dwupaku z Sonatą Dusk. Jej ubrana tak, jak podczas Bitwy Zespołów. Ma również skrzydełka z ozdobnymi elementami i – w odróżnieniu od zabawki Adagio Dazzle – syreni amulet. Do zestawu jest także dołączony mikrofon dla Arii.

Film promocyjny

MLP Equestria Girls Rainbow Rocks - Kim Są Aria oraz Sonata?

Kim są Aria oraz Sonata?

Cytaty

  • Ach, to absolutnie nie było warte zachodu, Adagio. Mam już dość fast foodów, chcę się posilić.
  • Ach, żałuję, że nas zesłano do tego strasznego miejsca.
  • To ty jesteś najgorsza, Sonata.
  • [wzdycha]I powiedziałabyś to, gdybyś nie była tak głupia.
  • Czyli że będziemy robić to, co zwykle robimy. Wywołamy konflikt, żeby czerpać negatywną energię?[ironicznie]Wielki mi plan, Adagio.
  • Ale ten poncz też jest wstrętny!
  • Ale te Rainblossoms, czy jak je tam zwą, oparły się naszym czarom. Jak właściwie mamy się dobrać do tej ich magii?
  • Pewnie boją się, że nikt nie będzie ich oglądać, jeśli ona będzie w grupie.
  • [wzdycha]Weź ty idź spać, Sonata

Ciekawostki

  • Choć tak naprawdę nie jest kucykiem, to na pudełku z zabawką Arii Blaze jest narysowana jej kucykowa wersja. Wyróżnia się ona swoimi przezroczystymi skrzydłami.
  • W filmie jej imię pojawia się jedynie w napisach końcowych i początkowych, nie zostało ono wypowiedziane w żadnej scenie.
  • Jej kolorystyka jest uderzająco podobna do Starlight Glimmer z serialu.
  • Prawdziwa forma Arii, podobnie jak i reszty syren, przypomina niektóre przedstawienia kelpie.
  • W odcinku Kucyk Ciemności serialu My Little Pony: Przyjaźń to magia pojawia się w formie retrospekcji pod swoją prawdziwą syrenią postacią razem z Sonatą i Adagio.
  • W tym samym odcinku jej syrenia postać w znacznym stopniu różni się od tej przedstawionej w filmie Equestria Girls: Rainbow Rocks.
  • Mimo iż pochodzi ze świata kucyków, to nie znamy jeszcze jej ludzkiej odpowiedniczki.

Galeria

Aria Blaze listening to Adagio EG2
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Przypisy

  1. Opis Arii Blaze na stronie Hasbro

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Aria Blaze

  • Czy Syreny powrócą?

    21 wiadomości
    • 1 Kwietnia dawno już miną, skończ temat,
    • Kris071995 napisał:1 Kwietnia dawno już miną, skończ temat, Odpowiedziałem tylko na pytanie Dazzlings fan i przy okazji wyraziłem sw...
  • Tempest Shadow

    4 wiadomości
    • Zawsze mogli by dać dublerkę która by była godna roli angielskie Tempest Shadow. Co do polskiej Tempest, to myślę że nie było by probl...
    • Zastanawia mnie tylko, jak by wyglądała Tempest Shadow w serialu. Ogólnie syreny, jak by je np. zamienić w kucyki też mogły by być.