FANDOM

Dyrektor Celestia — dyrektorka liceum Canterlot, postać drugoplanowa filmu My Little Pony: Equestria Girls oraz My Little Pony Equestria Girls: Rainbow Rocks. Przypomina Księżniczkę Celestię z serialu My Little Pony: Przyjaźń to magia. Jest siostrą wicedyrektor Luny.

WyglądEdytuj

Przypomina Celestię z siostrzanej wersji. Ma bladoróżową karnację, falowane włosy w kolorach: szmaragdowym, błękitnym, fioletowym i różowym oraz oczy koloru jasnoróżowego. Na górze włosów ma ciekawe uczesanie przypominające koronę lub diadem. Nosi żółtą marynarkę, pod którą znajduje się fioletowo-biała bluzka, spodnie w kolorze fioletowym i buty w kolorze żółtym. Do marynarki przyczepioną ma broszkę w kształcie słońca, przypominającą jej znaczek z My Little Pony: Przyjaźń to magia.

CharakterEdytuj

Dyrektor Celestia w stosunku do uczniów stara się być miła oraz okazywać im pomoc. Kiedy pierwszy raz spotyka Twilight Sparkle w pierwszym filmie mówi jej pod koniec rozmowy, że jej gabinet jest zawsze otwarty. Oznacza to, że jest zawsze gotowa pomóc swoim uczniom. Zawsze może liczyć na swoją młodszą siostrę, Lunę. W drugim filmie jednak pokazuje, że potrafi martwić się o Liceum Canterlot, kiedy przychodzi do niej Sunset Shimmer i informuje o swoich podejrzeniach, co do nowych dziewczyn w szkole.

Lalka CelestiaEdytuj

Lalka z kucykiem - Celestia

Zestaw z Celestią

Lalka Celestia w połowie przypomina swoją postać z filmu My Little Pony: Equestria Girls. Ma bladoróżową karnację, kolorowe włosy, a na policzku widnieje jej znaczek z kucykowej wersji – słońce. Jest ubrana w różowo-pomarańczową sukienkę i różowo-żółte buty. Jej ubrania są w jasnych, pastelowych kolorach. Oprócz lalki, w zestawie znajduje się także kucyk Celestia. W środku mamy kilka dodatków m.in. szczotka do czesania włosów, słoneczko do wczepienia w kucyk lub torebkę.
Zabawka Rainbow Rocks - Celestia

Rainbow Rocks-Celestia

CytatyEdytuj

  • [kucykowa wersja] Sunset Shimmer to moja dawna uczennica. Podjęła u mnie naukę niedługo przed Twilight, jednak gdy nie osiągnęła tego czego chciała, tak szybko jak chciała, stała się zimna i nieuczciwa. Chciałam jej pomóc, ale postanowiła porzucić naukę, i pójść inną drogą. To doprowadziło ją do kradzieży korony.
  • Księżniczką Jesiennego Balu jest... Twilight Sparkle!
  • Prawdziwa księżniczka wcale nie chce żeby inni się przed nią kłaniali, lecz inspiruje otoczenie do pozytywnych działań.
  • Witajcie, moi drodzy! Pragnę wam powiedzieć, że jestem ogromnie rada, iż tak wielu z was zdecydowało się wziąć udział w pierwszym szkolnym festiwalu piosenki w Liceum Canterlot!
  • Ciemna magia? Jakoś bardzo trudno mi w to uwierzyć. Te uczennice rozmawiały dziś ze mną i były absolutnie urocze.
  • Jesteśmy bardzo rade, że za namową nowych uczennic przekształciłyśmy ten festiwal w coś bardziej ekscytującego.
  • Zespół, który wystąpi razem z Dazzlings w dzisiejszym finale… to Rainbooms!
  • Moje gratulacje, dziewczęta. Zasługujecie na to.
  • Nie, mylisz się. Ten obóz tak wiele znaczy dla bardzo wielu ludzi, włącznie ze mną i moją siostrą.

CiekawostkiEdytuj

  • W przeciwieństwie do jej kucykowej wersji, włosy dyrektor Celestii nie falują w powietrzu.

Zobacz takżeEdytuj

GaleriaEdytuj

Principal Celestia "I would like to recognize" EG3
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Film promocyjnyEdytuj

My Little Pony Equestria Girls - Poznaj Celestię00:43

My Little Pony Equestria Girls - Poznaj Celestię

Poznaj dyrektor Celestię

Więcej z Fandomu

Losowa wiki