FANDOM

Dyrektor Grzyb (w wersji oryginalnej Dyrektor Abacus Cinch) — była dyrektorka Liceum Crystal Prep. Pojawiła się w My Little Pony: Equestria Girls - Igrzyska Przyjaźni.

WyglądEdytuj

Dyrektor Grzyb jest wysoka, ma bladoniebieską skórę, różowe oczy oraz włosy w czterech odcieniach różowego: od bordowego aż po blady róż. Fryzura dyrektorki to ułożona w finezyjny lok grzywka oraz mały kok. Na lewym policzku posiada małe znamię. Jej usta są pomalowane czerwoną szminką. Kobieta nosi okulary w czerwonej oprawce oraz kolczyki z trzech białych pereł. Jej strój to ciemnoniebieska bluzka z nieco jaśniejszym kołnierzem i guzikami w kształcie małych diamentów, spod której wystaje jasnoniebieski golf, na którym jest przyszyta pomarańczowo-żółta broszka, granatowa spódnica do kolan, ciemnoróżowe rajstopy oraz granatowe buty z błękitnym paskiem na małym obcasie.

CharakterEdytuj

Kobieta jest bardzo surowa i wymagająca. Bardzo ważna jest dla niej reputacja szkoły, którą kieruje. Niepokoi się, że Liceum Canterlot zniszczy jej reputację jako dyrektorki. Zagroziła ludzkiej Twilight Sparkle, że jeżeli ta nie weźmie udziału w Igrzyskach Przyjaźni, nie wesprze jej kandydatury do Programu Niezależnych Badań Everton. Nie tolerowała też magicznych zjawisk w Liceum Canterlot, uważając je za oszukiwanie. Pokłada duże nadzieje w inteligencji Twilight oraz manipuluje nią, by uwolniła magię z Equestrii, zebraną w swoim amulecie, co skutkuje przykrymi wydarzeniami.

Magia tańca Edytuj

W odcinku specjalnym Magia Tańca dowiadujemy się, że po wydarzeniach z filmu o Igrzyskach Przyjaźni Grzyb nie jest już dyrektorką liceum Crystal Prep, a jej miejsce zajęła Cadance.

Cytaty Edytuj

  • Twilight, będę szczera. To nie jest takie istotne, czy Crystal Prep wygra, czy przegra. Najważniejsze jest to, że wszyscy oczekują od nas wygranej, ponieważ Crystal Prep ma dobrą reputację! I właśnie ta reputacja, moja reputacja, zobowiązuje nas do jak największych starań. Między innymi również ciebie. A osiągnięcia masz całkiem spore.
  • Chcę podziękować Dyrektor Celestii za jej… niekonwencjonalne powitanie. Minęły cztery lata od ostatniej Olimpiady, ale mam wrażenie, że nic się nie zmieniło. Liceum Canterlot nadal wybiera swoich zawodników w drodze konkursu popularności, zaś Crystal Prep jak zwykle wystawia dwunastu najlepszych uczniów. No cóż, ale dobrze wiedzieć, że pomimo tak wielu lat przegrywania, wasza szkoła wciąż kieruje się ideałami, które ewidentnie prowadzą ją na manowce. Życzę wam wszystkim powodzenia bez względu na to, że wynik już znamy.

GaleriaEdytuj

Principal Cinch looking at students EG3.png
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Dyrektor Grzyb

Więcej z Fandomu

Losowa wiki