FANDOM

Dziekan Cadance — postać drugoplanowa z filmu My Little Pony: Equestria Girls - Igrzyska Przyjaźni, przypomina Księżniczkę Cadance. Pojawia się tam jako dziekan Liceum Crystal Prep. W Magii Tańca zostało wspomniane, że stała się dyrektorką.

WystąpienieEdytuj

Dziekan Cadance pojawia się filmie My Little Pony: Equestria Girls - Igrzyska Przyjaźni, gdzie pełni rolę dziekana w Crystal Prep. Jest także jednym z czterech sędziów na Igrzyskach Przyjaźni. Na końcu filmu przenosi ludzką Twilight Sparkle z Crystal Prep do Liceum Canterlot.

WyglądEdytuj

Dziekan Cadance ma jasnoróżową skórę, fioletowe oczy oraz żółto-fioletowo-różowe włosy. Posiada błękitny cień do powiek. Ubiera się w niebieską bluzkę ze złotymi akcentami i przypinką ze podobizną znaczka swojej kucykowej wersji, błękitny podkoszulek, spódnicę do kolan w kolorze morskim oraz złote buty na obcasie. Jako ozdobę nosi też złoty naszyjnik.

CharakterEdytuj

Jest to postać łagodna, opiekuńcza i miła. Chętnie pomaga uczniom z Crystal Prep. Na Igrzyskach Przyjaźni jest sprawiedliwym sędzią wraz dyrektor Celestią, wicedyrektor Luną oraz dyrektor Grzyb. Czasami można zauważyć ją poważną (można zauważyć jej skupienie w szablonie obok) lub ponurą.

Magia Tańca Edytuj

Uczennice Crystal Prep wspomniały naszym bohaterkom, że Cadance jest dyrektorką tej szkoły.

Cytaty Edytuj

  • Nie chcę, żebyś straciła coś ważnego, rozumiesz? Przebywanie z rówieśnikami to fajna sprawa. Właśnie w ten sposób dowiadujemy się o sobie najwięcej.
  • Będę za tobą tęsknić, ale uważam, że to jest świetny pomysł! Obiecuję ci, że porozmawiam o tym z Dyrektor Celestią.

Zobacz takżeEdytuj

GaleriaEdytuj

Cadance "thank you, Vice Principal Luna" EG3.png
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

CiekawostkaEdytuj

  • Choć Dziekan Cadance po raz pierwszy wystąpiła w trzecim filmie, jej kucykowa wersja pojawiła się już w w pierwszym filmie. Na początku wita Twilight, mówiąc, że nie widziała jej od koronacji. Potem, gdy korona Twilight została skradziona, mówi o tym, że lustro to portal do innego świata. Widać ją też kilka razy na tronie oraz na końcu, gdy Twilight i Flash Sentry się zderzają oraz gdy wypytuje swoją szwagierkę o świat ludzi. Do czasu trzeciej części filmu, spośród wszystkich pierwszo i drugoplanowych postaci z filmu była jedyną, której ludzka forma nie była nigdy ukazana ani jako alternatywna wersja, ani jako transformacja po przejściu przez lustro.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki