FANDOM

Indigo Zap — jedna z uczestniczek Igrzysk Przyjaźni w drużynie Shadowbolts, przeciwniczka drużyny Wondercolts z Liceum Canterlot w filmie My Little Pony: Equestria Girls - Igrzyska Przyjaźni. Uczy się w Crystal Prep Academy.

WyglądEdytuj

Indigo to dziewczyna o bardzo bladej pomarańczowej skórze i pomarańczowych oczach. Jej włosy mają trzy kolory: granatowy, niebieski i błękitny. Są zaczesane do tyłu, z wyjątkiem sterczącej grzywki, wychodzącej przed jej pomarańczowe google. Podobnie jak wszystkie dziewczęta (a także chłopcy) z Crystal Prep, nosi mundurek: bordową koszulę na białek koszuli, bordową spódniczkę w żółtą i błękitną kratkę, fioletową apaszkę, oraz fioletowe, długie skarpety. U niej jednak są opuszczone. Jej buty są granatowe, z błękitną kokardką na przodzie, oraz piorunem z boku. W uszach ma trzy złote kolczyki. Jeden z nich to piorun. Na rękach ma fioletowe bransoletki z ciemniejszym piorunem.

CharakterEdytuj

Indigo Zap czuje ducha szkoły i uwielbia rywalizować oraz, rzecz jasna, zwyciężać. Nie ma przeszkody, której nie spróbuje przezwyciężyć na drodze do wygranej, nawet gdyby były to wielkie rośliny ludojady.

Odwieczna rywalizacja Crystal Prep z Liceum Canterlot sprawia, że stosunki między nimi są dość chłodne, ale Indigo i reszta uczniów wcale nie są źli. Uczniowie obydwu szkół potrafią zjednoczyć siły czy też bawić się razem, tylko przerośnięte ambicje Dyrektor Grzyb nie pozwalały ciągle na prawdziwe pojednanie.

UmiejętnościEdytuj

Indigo Zap wyróżnia się przede wszystkim umiejętnością jazdy motocyklem crossowym, nawet w szczególnie niesprzyjających warunkach, za co, pomimo przegrania wyścigu na Igrzyskach Przyjaźni, należy się jej spore uznanie. Ponadto podczas akademickiego wieloboju razem z Sugarcoat budują najlepszy domek dla ptaków.

CiekawostkiEdytuj

Zamiast Indigo z początku miała się pojawić Lightning Dust jednak przekolorowano ją i nazwano Indigo Zap. Jednak pozostały pewne podobieństwa: kolor oczu, fryzura, kolczyki przypominające znaczek Lightning Dust, gogle oraz charakter.

ZabawkiEdytuj

Zabawka Indigo ma czarną skórzaną kurtkę z żółtymi i czerwonymi emblematami i granatowe spodnie ze złotymi gwiazdkami i piorunem. Na biodrach ma granatowy pasek z ćwiekami i symbolem drużyny. W tym samym odcieniu posiada buty z żółtymi sznurówkami.

GaleriaEdytuj

Indigo Zap races through the course EG3.png
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki