Wikia

Equestria Girls Wiki

Zabawki

Przekierowano z Lalki Equestria Girls

120stron na
tej wiki
Komentarze94

Marka Equestria Girls to przede wszystkim zabawki od firmy Hasbro, a głównym zadaniem filmów jest przede wszystkim ich promocja.

Lalki Equestria Girls różnią się od swoich ekranowych wersji tatuażami, czy też znaczkami na policzku i innymi skrzydłami. Ich skrzydła jako zabawki są mniejsze, szczególnie u Twilight i przypominają skrzydła motylków (oprócz jednej z wersji Rainbow Dash, u której bardziej przypominają ptasie, anielskie). Ubiór lalek jest inny niż ubiór bohaterek w filmie.

Wersje podstawoweEdytuj

Najbardziej podstawowe wersje zabawek dostępne są w sklepach z zabawkami. Zawierają niewiele akcesoriów, zazwyczaj jedynie grzebyk, kartę klubową, kartę kolekcjonerską i jakieś jedno dodatkowe akcesorium, takie jak małe skrzydełka, kapelusz, okulary albo opaska. Mają zdejmowalne sukienki, ale w samych zestawach nie znajdują się żadne na zmianę (należy zrobić własne albo wykorzystać jakieś z innych lalek).

Wersje DeluxeEdytuj

Wersje Deluxe, czy też tak zwane wersje z akcesoriami są bogatsze od podstawowych wariantów. Zawierają między innymi sukienki i buty na zmianę, a także doczepiane pasemko do włosów.

Wersje Rainbow RocksEdytuj

W tej serii, lalki posiadają instrumenty muzyczne lub mikrofony. Promocją tej serii zajął się film My Little Pony Equestria Girls: Rainbow Rocks.

Wersje Igrzysk PrzyjaźniEdytuj

Lalki z tej serii nawiązują do Igrzysk Przyjaźni w filmie My Little Pony: Equestria Girls - Igrzyska Przyjaźni. Posiadają naszyjniki do skanowania w aplikacji.

Equestria Girls MinisEdytuj

Equestria Girls Minis to seria małych laleczek z ruchomymi kończynami, które umożliwiają ustawianie ich w wymyślne pozy. Wysokość około 13cm[1] sprawia, że są w stanie komponować się z innymi przedmiotami wykonanymi w skali między 1:12 a 1:16.

Promocja serii zabawek została uzupełniona dedykowanymi bardzo krótkimi animacjami. Część z nich od czasu oryginalnej premiery przeszła pewne zmiany w późniejszych publikacjach; najbardziej jest to zauważalne w przypadku klipu z Pinkie Pie. Klip z Rarity miał swoją światową premierę od razu w języku polskim na kanale Equestria Girls Polska na YouTubie, tydzień przed premierą w języku angielskim. Klip z główną szóstką był początkowo dostępny tylko w jakości SD i z powycinanymi kartami tytułową i końcową, co zmieniła dopiero premiera jego polskiej wersji.

Wersje kolekcjonerskieEdytuj

W tej wersji lalki są ubrane w stroje, jakie noszą w filmach na co dzień. Posiadają karty klubowe i jedno małe akcesorium – skrzydła, kapelusz, okulary, spinkę albo torebkę.

InneEdytuj

W tej sekcji znajdują się zabawki, które nie należą do żadnej z powyższych pozycji, ale są godne zainteresowania z innych względów.

Reklama zabawek MLP EGEdytuj

Reklama zabawek - teledysk Equestria Girls00:31

Reklama zabawek - teledysk Equestria Girls

Reklamy zabawek ukazują się na kanałach telewizyjnych w Polsce. Jedna z nich zawiera fragmenty teledysku piosenki Equestria Girls w wersji z żywymi aktorami z podmienionymi niektórymi fragmentami, aby pokazać odpowiednie lalki.

Reklama lalek Igrzysk Przyjaźni00:16

Reklama lalek Igrzysk Przyjaźni

Inna reklama promuje między innymi mobilną aplikację. Gracz może w niej przyśpieszać swój postęp między innymi skanując naszyjniki dołączane jako akcesoria do lalek Friendship Games.

Polecane stronyEdytuj

  • Lista lalek – na tej stronie prowadzonej przez fanów znajdują się prawdopodobnie wszystkie dotychczas wyprodukowane lalki, zarówno te sprzedawane osobno, jak i wyłącznie w zestawach. Część z nich może nie być dostępna do nabycia w Polsce lub jest limitowaną edycją kolekcjonerską.
  • Alternatywna lista lalek – jak wyżej, może być nieaktualna.
  • Katalog zabawek na oficjalnej polskiej stronie Equestria Girls. Przedstawione tam produkty powinny być dostępne w normalnej sprzedaży w Polsce.

PrzypisyEdytuj

  1. http://www.examiner.com/article/hasbro-plans-debut-of-my-little-pony-equestria-girls-minis-for-the-new-year – przeliczono z cali na odpowiednią jednostkę metryczną.

Więcej od Wikii

Losowa wiki