FANDOM

My Little Pony: Equestria Girls - Better Together również Digital Series — seria krótkich odcinków, swoją premierę miała 2 listopada 2017 w serwisie VOD - Discovery Family GO!.

Odcinki

Odcinki

Kolejka z atrakcjami

Kolejka z atrakcjami - pierwszy odcinek z serii Better Together. Swoją premierę miał na aplikacji Discovery Family GO! 2 listopada 2017 roku, natomiast 17 listopada został udostępniony w wersji angielskiej na oficjalnym kanale Hasbro. 18 listopada zostały udostępnione inne wersje językowe, w tym polska.

Opis: Sunset Shimmer stoi w długiej kolejce, aby być jedną z pierwszych osób która zagra w nową grę wideo pt.„Zemsta Tireka”

Muzealny szał

Muzealny Szał - drugi odcinek z serii Better Together. Swoją premierę miał na aplikacji Discovery Family GO! 2 listopada 2017 roku, natomiast 24 listopada został udostępniony w wersji angielskiej na oficjalnym kanale Hasbro. Natomiast 25 listopada zostały udostępnione inne wersje językowe, w tym polska.

Opis: Maud Pie prowadzi lekcje muzealną dotyczącą geologi.

Klubowa Królowa

Klubowa Królowa - trzeci odcinek z serii Better Together. Swoją premierę miał na aplikacji Discovery Family GO! 2 listopada 2017 roku, natomiast 1 grudnia został udostępniony w wersji angielskiej na oficjalnym kanale Hasbro. Natomiast 2 grudnia zostały udostępnione inne wersje językowe, w tym polska.

Opis: Applejack przychodzi ze świnią do szkoły, aby za pozować z nią do zdjęcia w "Klubie młodego farmera". Rainbow Dash naśmiewa że się z niej że nalezy tylko do jednego klubu, a ona do 5. W tym momencie zaczyna się między nimi rywalizacja. O to która jest członkinią większej ilości klubów. 

Niania Pinkie

Niania Pinkie - czwarty odcinek z serii Better Together. Swoją premierę miał na aplikacji Discovery Family GO! 2 listopada 2017 roku, natomiast 9 grudnia został udostępniony w wersji angielskiej na oficjalnym kanale Hasbro. Natomiast 10 grudnia zostały udostępnione inne wersje językowe, w tym polska.

Opis: Pinkie Pie zastępuje Rarity w roli opiekunki nad Lily, jednak dziewczynka nie chce się bawić z Pinkie, lecz woli poczytać książkę. Pinkie prosi aby opowiedziała jej o czym jest ta książka. Podczas streszczenia Lily, Pinkie zaczyna odgrywać sceny pasujące to danych kwestii. Lily się to spodobało i spytała się Pinkie czy chce aby jej poczytać. Pinkie się zgadza, Lily czytając książkę usypia Pinkie, która mówi że Lily będzie kiedyś wspaniałą opiekunką. Ona natomiast dodała że Pinkie również jest wspaniała.

Egzaminy na Szóstkę

Egzaminy na Szóstkę - piąty odcinek oraz jednocześnie pierwszy muzyczny z serii Better Together. Swoją premierę miał na aplikacji Discovery Family GO! 5 listopada 2017 roku, natomiast 15 grudnia został udostępniony w wersji angielskiej na oficjalnym kanale Hasbro. Natomiast 17 grudnia zostały udostępnione inne wersje językowe, w tym polska.

Opis: W Liceum Canterlot zbliżają się egzaminy końcowe. Dziewczyny z Rainbooms po za Sunset i Twlight są przerażone. Sci-Twi postanawia zorganizować wspólną naukę, jednak jej metody nie działają na koleżanki, podczas obserwacji dziewczyn znajduje sposób jak im pomóc się nauczyć aby zrozumiały.

Przypływ Mocy

Przypływ Mocy - szósty odcinek z serii Better Together. Swoją premierę miał na aplikacji Discovery Family GO! 5 listopada 2017 roku, natomiast 22 grudnia został udostępniony w wersji angielskiej na oficjalnym kanale Hasbro, a 23 grudnia zostały udostępnione inne wersje językowe, w tym polska.

Opis: Sunset Shimmer przeżywa apogeum swojej mocy empatii. Słyszy teraz myśli wszystkich bez dotykania ich. nawet zwykłe przejście przez korytarz jest dla niej koszmarem. Po spotkaniu z dziewczynami, okazuje się, że nie tylko Sunset ma problem z opanowaniem swoich mocy. Każda z dziewczyn ma jakiś problem z opanowaniem swojej mocy.

Gwiezdna Niespodzianka

Gwiezdna Niespodzianka - siódmy odcinek z serii Better Together. Swoją premierę miał na aplikacji Discovery Family GO! 5 listopada 2017 roku, natomiast 29 grudnia został udostępniony w wersji angielskiej na oficjalnym kanale Hasbro, a 23 grudnia zostały udostępnione inne wersje językowe, w tym polska.

Opis: Twilight dokładnie zaplanowała swoją randkę z Timberem Sprucem, którego postanowiła zabrać do planetarium. Zaplanowała każdy szczegół, nawet plan awaryjny i plan awaryjny dla plany awaryjnego. Jednak wszystkie plany zakończyły się fiaskiem. Randkę udało się uratować dzięki małemu podarunkowi od Fluttershy który dostała przed randką.

Mój Ogród Koszmarów

Mój Ogród Koszmarów - ósmy odcinek z serii Better Together oraz jednocześnie drugi muzyczny. Swoją premierę miał na aplikacji Discovery Family GO! 8 listopada 2017 roku, natomiast 5 stycznia został udostępniony w wersji angielskiej na oficjalnym kanale Hasbro, a 6 stycznia zostały udostępnione inne wersje językowe, w tym polska.

Opis: Dyrektor Celestia prosi Twilight aby zaopiekowała się jej szklarnią z kwiatami podczas jej nieobecności.

Wyćwierkane Zadanie

Wyćwierkane Zadaniea - dziewiąty odcinek z serii Better Together. Swoją premierę miał na aplikacji Discovery Family GO! 8 listopada 2017 roku, natomiast 12 stycznia został udostępniony w wersji angielskiej na oficjalnym kanale Hasbro, a 13 stycznia zostały udostępnione inne wersje językowe, w tym polska.

Opis: Trixie oskarża Fluttershy o oszukiwanie, po tym jak przyłapała ją na rozmowie z ptakami podczas testu z matematyki. Fluttershy musi udowodnić, że nie jest oszustką, a jej rozmowa z ptakami była jedynie próbą rozwiązania konfliktu w królestwie zwierząt. Ostatecznie Fluttershy zostaje oczyszczona z zarzutów, natomiast Trixie musi znaleźć sobie nowego korepetytora od matematyki.