FANDOM

My Little Pony: Equestria Girls – Magia Filmu — drugi z trzech odcinków specjalnych mini serialu o serii Equestria Girls.

OpisEdytuj

Dziewczyny z Equestrii zostają specjalnie zaproszone na plan zdjęciowy nowego filmu o Dzielnej Do. Dla Rainbow Dash jest to spełnienie marzeń, ale gdy znika rzadki oraz bardzo ważny rekwizyt, nagrania zostają wstrzymane, a sen Rainbow staje się koszmarem. Przyjaciółki z Ponyville postanawiają odnaleźć brakujący przedmiot i stają się bohaterkami z filmu o Dzielnej Do w prawdziwym życiu.

Streszcznie Edytuj

Jest to drugi odc. miniserii o EG.

Dziewczyny zostały zaproszone na plan do filmu o Dzielnej Do. Dla Rainbow Dash jest to niezwykła okazja. Poznały tam również bratanice reżysera Juniper Montage. Podczas kręcenia filmu dzieją się wypadki takie jak: rozpadnięcie się scenografii czy zniknięcie stroju Dzielnej Do. Rekwizyty potrzebne do nakręcenia filmu również zostały skradzione. Dziewczyny chcą rozwiązać zagadkę. Na początku oskarżają sławną aktorkę (która ma grać Dzielną Do) lecz później zobaczyły jakaś postać, która zaczęła przed nimi uciekać. Rainbow próbuje złapać zakapturzoną postać. Gdy postać zamknęła Rainbow Dash w schowku, dziewczyna trafiła na poszlakę. Twilight wymyśliła pułapkę na tajemniczą postać. Okazało się że postacią i osobą odpowiedzialną za wypadki jest siostrzenica reżysera...

W nagrodę dziewczyny dostały małe role w filmie.

Trailer Edytuj

Powstał jeden trailer do tego odcinka, który było można zobaczyć na kanale TeleTOON+.

MLP- Equestria Girls - Magia Filmu (Movie Magic) - Promo -English CC-00:36

MLP- Equestria Girls - Magia Filmu (Movie Magic) - Promo -English CC-

Trailer do odcinka

Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Equestria GirlsMLP:EG Rainbow RocksMLP:EG Igrzyska PrzyjaźniMLP:EG Legenda Everfree
Odcinki specjalne Magia TańcaMagia FilmuMagia Lustra
Klipy animowane My Little Pony: Equestria Girls - Summertime ShortsSzalona nauka TwilightMonday BluesShake Things Up!

ŹródłaEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule My Little Pony: Equestria Girls - Magia Filmu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki