FANDOM

My Little Pony: Equestria Girls – Magia Tańca — pierwszy z trzech odcinków specjalnych mini serialu o serii Equestria Girls.

OpisEdytuj

Rarity dowiaduje się o konkursie na najlepsze muzyczne wideo, gdzie nagrodą będzie nie tylko transmisja zwycięskiego filmu w telewizji, ale również remont obozu Everfree. Przyjaciółki z liceum Canterlot postanawiają podjąć wyzwanie i stworzyć wspaniałą choreografię. Niestety okazuje się, że będą musiały konkurować z uczennicami liceum Crystal Prep, które mają już na swoim koncie wiele tanecznych osiągnięć. Czy dziewczyny dadzą radę razem stworzyć zwycięski teledysk?

Streszczenie Edytuj

Akcja odcinka toczy się tuż po filmie My Little Pony: Equestria Girls - Legenda Everfree

Dziewczyny chcą zarobić pieniądze na remont Obozu Everfree. Padły rożne pomysły takie jak: wyprowadzanie zwierząt czy też mycie samochodów. Gdy Rarity była na zakupach, dowiedziała się o konkursie. Okazało się, że w konkursie ma zamiar brać też klasa ze szkoły Crystal Prep. Dziewczyny nie przepadają za uczennicami z Canterlot i planują ukraść im pomysł. Główne bohaterki próbują nagrać teledysk, niestety im się to nie udaje z powodu „trudnej” choreografii. Rarity to bardzo przeżywa, lecz gdy dowiedziała się o tym co planują zrobić dziewczyny z  Crystal Prep, wymyśliła by połączyć ich talenty i podzielić się nagrodą. Dziewczyny się zgodziły. Wszystkie razem nagrały teledysk oraz wygrały konkurs.

Piosenki Edytuj

W tym odcinku zagościła tylko jedna piosenka - Magia Tańca. Tak naprawdę piosenka została stworzona ponad 2 lata wcześniej na soundtracku do filmu Igrzyska Przyjaźni, Polska wersja pojawiła się, dopiero w tym odcinku.

Trailer Edytuj

Nie powstał żaden Trailer w Polskiej wersji językowej. Lecz o tym że powstanie taki odcinek było już wiadomo od początku roku 2017 w USA.

Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Equestria GirlsMLP:EG Rainbow RocksMLP:EG Igrzyska PrzyjaźniMLP:EG Legenda Everfree
Odcinki specjalne Magia TańcaMagia FilmuMagia Lustra

ŹródłaEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule My Little Pony: Equestria Girls - Magia Tańca

  • 9 ciekawostek o Equestria girls

    35 wiadomości
    • Była wzmianka o tym sezonie, a z tego co kojarzę Sugar Sprinkles, w danym sezonie pojawiła się tylko w tym.
    • Możliwe. Ja akurat widziałem tylko demo aktorskie, które znalazłem na jej profilu FB tamtego feralnego dnia, ale tamta Sugar była z innego odcinka.
  • Odcinki specjalne Equestria Girls - livestream i dyskusja

    22 wiadomości
    • Tak jakby linki są podane wyżej ;-; I jeszcze dałam tu:[http://pl.mlpeg.wikia.com/wiki/W%C4%85tek:23497#73 klik]. Poza tym, naprawwd...
    • Na tej stronie też jest https://sparklesubs.pl/mlpeqg/eqgmm/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki