FANDOM

My Little Pony: Equestria Girls – Magia tańca — pierwszy z trzech odcinków specjalnych miniserialu o serii Equestria Girls.

Opis

Rarity dowiaduje się o konkursie na najlepsze muzyczne wideo, gdzie nagrodą będzie nie tylko transmisja zwycięskiego filmu w telewizji, ale również pieniądze na remont obozu Everfree. Przyjaciółki z liceum Canterlot postanawiają podjąć wyzwanie i stworzyć wspaniałą choreografię. Niestety okazuje się, że będą musiały konkurować z uczennicami liceum Crystal Prep, które mają już na swoim koncie wiele tanecznych osiągnięć. Czy dziewczyny dadzą radę razem stworzyć zwycięski teledysk?

Streszczenie

Akcja odcinka toczy się tuż po filmie My Little Pony: Equestria Girls - Legenda Everfree

Dziewczyny chcą zarobić pieniądze na remont Obozu Everfree. Padły rożne pomysły takie jak: wyprowadzanie zwierząt czy też mycie samochodów. Gdy Rarity była na zakupach, dowiedziała się o konkursie. Okazało się, że w konkursie ma zamiar brać też klasa ze szkoły Crystal Prep, które chcą wygrać pieniądze na bal na jachcie. Dziewczyny nie przepadają za uczennicami z Canterlot i planują ukraść im pomysł. Główne bohaterki próbują nagrać teledysk, niestety im się to nie udaje z powodu „trudnej” choreografii. Rarity to bardzo przeżywa, lecz gdy dowiedziała się o tym co planują zrobić dziewczyny z  Crystal Prep, wymyśliła by połączyć ich talenty i podzielić się nagrodą. Dziewczyny się zgodziły. Wszystkie razem nagrały teledysk oraz wygrały konkurs.

Piosenki

W tym odcinku zagościła tylko jedna piosenka - Magia tańca. Piosenka ta została wydana ponad 2 lata wcześniej na soundtracku do filmu Igrzyska Przyjaźni, ale jej polska wersja pojawiła się dopiero w tym odcinku.

Trailer

Nie powstał żaden trailer w polskiej wersji językowej. Lecz o tym że powstanie taki odcinek było już wiadomo od początku roku 2017 w USA.

Źródła

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule My Little Pony: Equestria Girls - Magia tańca

  • 9 ciekawostek o Equestria girls

    36 wiadomości
    • Możliwe. Ja akurat widziałem tylko demo aktorskie, które znalazłem na jej profilu FB tamtego feralnego dnia, ale tamta Sugar była z innego odcinka.
    • Kris071995 napisał:Była wzmianka o tym sezonie, a z tego co kojarzę Sugar Sprinkles, w danym sezonie pojawiła się tylko w tym. Z tego co...
  • Odcinki specjalne Equestria Girls - livestream i dyskusja

    22 wiadomości
    • Tak jakby linki są podane wyżej ;-; I jeszcze dałam tu:[http://pl.mlpeg.wikia.com/wiki/W%C4%85tek:23497#73 klik]. Poza tym, naprawwd...
    • Na tej stronie też jest https://sparklesubs.pl/mlpeqg/eqgmm/