FANDOM

EG4 Tablica Obóz Everfree.png

Szyld nad wjazdem do obozu

Obóz Everfree — położony jest lesie Everfree, założony został przez pradziadków Timbera i Gloriosy. Ośrodek jest miejscem rekreacyjnym dla wycieczek szkolnych. Obóz stał się miejscem ataku Gaji Everfree.

Przedstawienie w Legendzie Everfree Edytuj

W Legendzie Everfree, uczniowie z Liceum Canterlot zebrali pieniądze na sfinansowanie wycieczki na obóz Everfree. Tam, obozowicze i ich dyrektorki angażują się w różne działania kempingowych; Sunset Shimmer i jej przyjaciółki w szczególności starają się uciec od wielu magicznych zagrożeń, które zagroziły ich szkole w ciągu ostatniego roku. Jednak magia otaczająca obóz, powoduje występowanie dziwnych zjawisk, takich jak trzęsienia ziemi. Magia ta wywołuje też nowe magiczne moce Sunset i jej przyjaciółek, które na początku, nie potrafią się do nich przyzwyczaić.

Obóz prowadzony jest przez rodzeństwo współdyrektorów Gloriose Daisy i Timbera Spruce, a powstał wiele lat temu przez ich pradziadków. W czasie wycieczki z Liceum Canterlot biznesmen Filthy Rich stara się wykupić ziemię i zbudować ekskluzywny kurort na jego miejsce. Gloriosa jest w stanie utrzymać działanie obozu tak długo, jak ona robi regularne płatności pieniężne do Filthy Rich, ale odstaje od swoich płatności i Filthy daje jej szanse do końca miesiąca lub Obóz Everfree zostanie zlikiwdowany. Przyjazd uczniów Liceum Canterlot, który może być ostatnim turnusem obozu Everfree, daje szanse Gloriosie, aby postanawia uczynić ostatni tydzień najlepszym w historii obozu. Później ucieka się do użycia niebezpiecznej, equestriańskiej magii, aby ochronić ośrodek przed Rich'em. Z pomocą Sunset Shimmer, Twilight Sparkle i ich przyjaciółek, obozowicze organizują zbiórkę pieniędzy w kryształowej jaskini aby ratować obóz. 

Obóz Everfree nosi wygląd typowego letnim obozie, z różnymi zajęciami pozalekcyjnych i ogniskami. Jedną z tradycji obozu jest dar obozu. Zwyczaj ten jest dla wczasowiczów, aby stworzyli coś dla przyszłych obozowiczów. Według Timbera Spruce, las otaczający obóz jest domem dla ducha przyrody o nazwie Gaja Everfree, choć później jest ujawnione, że wymyślił legendę aby chronić Gloriosę.

Miejsca w obozie Edytuj

Wejście do obozu Edytuj

EG4 Wejście do obozu.jpg

W pobliżu głównej bramy znajduje się maszt z flagą obozową, duży trawiasty plac oraz budynek z toaletami i natryskami.

Altana Centralna Edytuj

EG4 Główny plac obozu Everfree.png

Na placu głównym obozu znajduje się budynek stołówki, altana, drewniane ławki, totem i kamienny zegar słoneczny stworzony przez dyrektor Celestię i wicedyrektor Lunę w czasie ich pobytu w obozie Everfree.

Stołówka Edytuj

EG4 Stołówka obozowa.png

Jeden z budynków obozu Everfree, w którym obozowicze min. spożywają posiłki.

Pole Namiotowe Edytuj

EG4 szafirowy namiot.png

Teren obozu, w którym obozowicze mieszkają podczas pobytu. Poszczególne namioty są nazwane nazwami kamieni i rozlosowywane po dwóch obozowiczów w każdym.

Ścianka wspinaczkowa Edytuj

EG4 ścianka wspinaczkowa.png

Teren obozu, w którym obozowicze mogą wziąć udział w wspinaczkę górskiej.

Jezioro i hangar na łodzie Edytuj

EG4 hangar na łodzie.png

Hangar na łodzie. Położony obok jeziora, plaża i pomost, po którym obozowicze mogą pływać i wynająć kajaki lub łodzie.

Szlak turystyczny Edytuj

EG4 leśny szlak.png

Duży obszar leśny ze śnieżkami kamienistymi, na których obozowicze mogą uprawiać turystykę pieszą, jogging i pospacerować.

Miejsce na ognisko Edytuj

EG4 Miejsce na ognisko.png

Miejsce na ognisko, w którym obozowicze i opiekunowie pieką pianki oraz opowiadają przerażające historie.

Kryształowa jaskinia Edytuj

Duża jaskinia w kamieniołomie w pobliżu obozu. Jej ściany i sufit są pokryte kryształami, a wejście jest zamknięte przez skały i winorośla. Według regulaminu obozu jest tam zakaz wstępu dla obozowiczów. Gdy magia z Equestrii przecieka do świata ludzi przez portal przy Liceum Canterlot, trafia do jaskini i powstaje z niej siedem magicznych kryształów. Jaskinia posłużyła jako miejsce na kryształowy bal i zbiórkę pieniędzy.

Ważne postacie Edytuj

Obozowicze Edytuj

  • Sandalwood
  • Micro Chips

Opiekuni Edytuj

ObozowiEdytuj

Ze szkołyEdytuj

Prezentacja tełEdytuj

My Little Pony Equestria Girls - Legend Of The Everfree -CLIP-00:21

My Little Pony Equestria Girls - Legend Of The Everfree -CLIP-

Zobacz także Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki