FANDOM

Psy na Diamenty (ang. Diamond Dogs, ostateczna nazwa może ulec zmianie) — trójka chłopców przypominająca Psy na Diamenty z serialu My Little Pony: Przyjaźń to magia”.

WyglądEdytuj

Rover ma ciemnoszare włosy, szarą skórę i duże, zielone oczy. Nosi czerwoną kamizelkę, białą koszulkę, granatowe spodnie i czerwone trampki.

Spot ma kręcone czarne włosy, duże, żółte oczy i jasnobrązową skórę. Nosi jasnoczarną kamizelkę, białą koszulkę, brązowe spodnie i szare buty.

Fido ma rude włosy, duże oczy i ciemnoszarą skórę. Nosi jasnoczarną kamizelkę, zieloną koszulkę, ciemnoturkusowe spodnie i brązowe buty.

Cała trójka nosi obroże.

CharakterEdytuj

Wydają się robić to, czego chce od nich Rarity, co jest prawdopodobnie nawiązaniem do jednego z odcinka z serialu.

WystąpienieEdytuj

Pojawiają się w klipie pod tytułem Pianistka, promującym film My Little Pony Equestria Girls: Rainbow Rocks. Początkowo z nieznanych nam powodów kopią dół przed szkołą. Rarity zauważa ich, gdy bezskutecznie próbuje przenieść fortepian na próbę zespołu muzycznego. Swoim wdziękiem odciąga ich od poprzedniego zajęcia i nakłania do pomocy. Siła trójki chłopców jest wystarczająca do przeniesienia ciężkiego instrumentu, w którym o dziwo nie zamontowano kółek, oraz siedzącej na nim dziewczyny. Pod koniec klipu, choć fortepian został zastąpiony bardziej poręcznym do gry instrumentem, to nadal służy Rarity jako lektyka, na której z gracją opuszcza salę, a Psy na Diamenty są rzecz jasna jej tragarzami.

Są również postaciami tła w filmach My Little Pony Equestria Girls: Rainbow Rocks i My Little Pony Equestria Girls: Igrzyska Przyjaźni.

Zobacz takżeEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Są dowodem na to, że nie tylko kucyki, ale także przynajmniej niektóre inne rasy rozumne z Equestrii mają swoje ludzkie odpowiedniki w równoległym świecie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki