FANDOM

Snips i Snails — postacie drugoplanowe w filmie My Little Pony: Equestria Girls oraz My Little Pony Equestria Girls: Rainbow Rocks. Przypominają kucyki w szkolnym wieku z serialu My Little Pony: Przyjaźń to magia. W pierwszym filmie byli pomagierami Sunset Shimmer, obecnie już z nią niezwiązani.

WyglądEdytuj

Snips to chłopak o jasnoniebieskiej skórze, dużych ciemnobrązowych brwiach i pomarańczowych włosach. Z ust wystają mu dwa zęby. Na sobie nosi czarną koszulkę z nożyczkami, przypominający jego znaczek, granatowe spodnie z podwiniętymi nogawkami i zielone trampki z dwoma żółtymi paskami na kostkach, czerwonymi sznurówkami i białą podeszwą.

Snails to wyższy chłopak od Snipsa. Ma żółtą skórę, błękitne włosy, cienkie, czarne brwi i po trzy jasnożółte piegi na policzkach. Na co dzień nosi ciemnozielony sweter z czarnymi rękawami, gumką w pasie i kapturem. Na lewej stronie swetra znajduje się ślimak, przypominający jego znaczek. Pod nią znajduje się czerwona koszulka. Ma spodnie w kolorze écru z podwiniętymi nogawkami. Na nogach ma czerwone buty z białymi elipsami na kostkach i podeszwą.

RolaEdytuj

Demon Snips and Snails EG.png

Snips i Snails w formie demonów

Chłopcy w pierwszym filmie pełnią rolę pomagierów głównej antagonistki i są na jej wszelkie usługi, od szpiegostwa przez demolkę po porwania zwierząt (a konkretniej Spike'a). Kręcą filmiki i robią zdjęcia z Twilight Sparkle, które później Sunset obrabia tak, aby powstały z nich kompromitujące główną bohaterkę materiały. To oni, na polecenie Sunset, zniszczyli salę gimnastyczną, przez co Jesienny Bal omal nie został przełożony na inny dzień. Po ceremonii koronacji księżniczki balu, porywają Spike'a, żeby zwabić Twilight na plac przed szkołą, gdzie ma miejsce ostateczna konfrontacja. W kulminacyjnym momencie przyjmują na jakiś czas formę demonów nadaną im przez Element Harmonii dzierżony przez Sunset. W końcu cała trójka jest zmuszona do odkupienia swoich win, pomagając w odbudowie szkoły.

W drugim filmie biorą udział w bitwie zespołów. Ich piosenka nie spotyka się z entuzjazmem sędziów i zostają pokonani już w pierwszej rundzie przez skrzypcowe solo Bulka Bicepsa.

W trzecim filmie tańczyli na imprezie powitalnej w Liceum Canterlot.

W czwartym filmie byli uczestnikami obozu Everfree.

CechyEdytuj

Odznaczają się posłuszeństwem wobec swojej szefowej, robiąc, co tylko im rozkaże. Są nieco ciamajdowaci, niekiedy wpadając na siebie, przypadkiem przewracając albo wolno reagując. Mają problemy z odebraniem korony Twilight i jej koleżankom, bowiem te z gracją ich unikają. Mimo to udaje im się ukradkiem sfilmować główną bohaterkę w bibliotece.

Zobacz takżeEdytuj

GaleriaEdytuj

EG1 Snips i Snails tańczą.png
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki